krs_online_cover_photo

Co to jest KRS Online? 

czas czytania: 10

min

Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.

big data google okładka

Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?

czas czytania: 9

min

Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie.

sklep internetowy

Jak przygotować sklep internetowy do wejścia na zagraniczny rynek

czas czytania: 5

min

Żyjemy w czasach, gdy w sieci da się kupić niemal wszystko, a różnorodność produktów może przyprawić o zawrót głowy. Ciężko znaleźć niszę e-commerce, której wypełnienie dałoby szybki sukces. Może wejście ze swoją ofertą na rynki zagraniczne będzie tym sposobem, który zadziała?

employer branding

Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników

czas czytania: 4

min

Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych?

dark post

Co to jest dark post?

czas czytania: 5

min

Czy wiesz, czym są dark posty? Sprawdź, jak je wykorzystywać w komunikacji marketingowej z grupą docelową.

rodzaje marketingu

Rodzaje marketingu internetowego, jakie musisz znać

czas czytania: 5

min

Reklama online niejedno ma imię. Sprawdź, jakie jej rodzaje będą najbardziej skuteczne w przypadku Twojej marki.

reklamy

Jakie rodzaje reklamy w Internecie irytują użytkowników

czas czytania: 5

min

Tworząc reklamę, musisz pamiętać o tym, by przekazać odbiorcy ciekawą i przydatną informację. Sprawdź, czego unikać, by nie zirytować klienta.

fałszywe opinie w Google

Fałszywe opinie w Google

czas czytania: 5

min

Fałszywe opinie w internecie negatywnie wpływają na wizerunek marki i sprzedaż. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.

treści online

Jak wykorzystać treści interaktywne do zwiększenia zaangażowania użytkowników online

czas czytania: 7

min

Interaktywne treści pomoga Ci przyciągnąć uwagę odbiorców. Sprawdź, jak wykorzystać tego typu content w swoich działaniach.

multistore

Multistore – co to jest i jakie są wady oraz zalety tego rozwiązania?

czas czytania: 6

min

Czy wiesz, na czym polega multistore? To strategia zarządzania wieloma sklepami w jednym miejscu. Dowiedz się, komu najbardziej się przydaje to rozwiązanie.

unboxing

Rola unboxingu w e-commerce – dlaczego warto wykorzystać ten fenomen w biznesie online?

czas czytania: 5

min

Czy wykorzystujesz unboxing w promocji swoich produktów? Sprawdź, na czym to polega i jak robić to skutecznie.

okładka-blog

Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło?

czas czytania: 6

min

Grafiki w Google, które intrygują i cieszą oko – Google Doodles!

value

Value proposition – czym jest i jak pomoże Twojej firmie?

czas czytania: 4

min

Value proposition to inaczej propozycja wartości, które Twoja marka może dać klientom. W prosty sposób możesz zdefiniować, które będą najbardziej atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej.

management

6 kapeluszy myślowych – czym są i jak je wykorzystać?

czas czytania: 4

min

Gdy kierują nami emocje, a zdarza się to często, możemy wpaść w pułapkę pochopnych decyzji. Możemy się przed tym błędem uchronić, korzystając z metody wymyślonej przez Edwarda de Bono – 6 kapeluszy myślowych.

kampania marketingowa

6 wybitnie nieudanych kampanii marketingowych

czas czytania: 4

min

Dzięki dobrze zaprojektowanym, zaskakującym kampaniom marketingowym zapamiętujemy marki, nawet jeśli nie jesteśmy ich klientami. Marketing może edukować swoich odbiorców, bawić, inspirować. W pięknej wizji świata mielibyśmy tylko te dobre kampanie. Rzeczywistość jest jednak inna i marketingowcy często raczą nas koncepcjami, które okazują się klapą.

relacje z klientem

Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem

czas czytania: 4

min

Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy. Konsumenci oczekują od firmy przede wszystkim indywidualnego podejścia i szczerej oraz realnej próby zrozumienia ich potrzeb.

insight

Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać

czas czytania: 4

min

Netnografia daje cenną wiedzę na temat insightów. Firmy mogą ją wykorzystać do tworzenia innowacji, optymalizacji produktów, rozwoju ścieżki klienta, a także w zakresie komunikacyjnym. Badania zachowań, potrzeb i problemów użytkowników Internetu są źródłem wiedzy o trendach, które można wykorzystać w rozwoju biznesu.

BMC

Business Model Canvas

czas czytania: 4

min

Zalety tego rozwiązania są niezaprzeczalne! Przede wszystkim wszystkie najważniejsze informacje na temat biznesu mamy na jednej kartce, a jeśli uznamy, że wolimy jednak inny model biznesowy, dowolnie możemy zmieniać informacje w poszczególnych obszarach schematu.

błąd strony

HTTP Error 500 – czym jest i jak go naprawić?

czas czytania: 4

min

Bywa tak, że serwer nie może dokładnie zdiagnozować problemu i dopasować odpowiedniego kodu odpowiedzi. W takiej sytuacji serwer odpowiada kodem stanu HTTP Error 500. Istnieje kilka możliwości wyświetlania się tego typu błędu.

interesaiusze

Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy?

czas czytania: 4

min

Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie jest to tylko Twój pracownik, który obsługuje klienta.

youtube

Stwórz skuteczny kanał na YouTube!

czas czytania: 4

min

Podczas pierwszej polskiej edycji konferencji YouTube Brandcast, która odbyła się w 2020 roku, zaprezentowano wyniki badań, które pokazały, że statystyczny Polak spędza około 40 minut dziennie na YouTube. Platforma towarzyszy Polakom w codziennych czynnościach – podczas pracy, nauki, w trakcie gotowania czy uprawiania sportu.

strategia marketingowa

Czym jest plan marketingowy i jak go napisać?

czas czytania: 4

min

Plan marketingowy ma niemalże każda firma. Jak napisac taki plan, aby był on później możliwy do zrealizowania?